12/21/2013

Noel Yemekleri

Noel tatilinde bulunuyoruz efendim Almanya genelinde. Simdi tüm noel yemekleri basliyor. Aile ile gidilen yemekler, is yeri ile gidilen yemekler vs.
Bu gün sevdigimin tamburcularinin noel yemegi var.

Bir siyah pantolon, bir acik kahve tonunda simli bir kazak.
Cok hafif bir makyaj.
Aldigim yeni hafif topuklu yarim cizmeler.

Hazirlandim, tren saatinin gelmesini bekliyorum.
Gecen sene de götürmüstü beni bu yemege.
O zaman tamburcular sevdicegin sevdiginin oldugunu bilmedikleri icin her zaman yalniz geldigi yemege bu sefer yaninda birini getirmesine sasirmislardi ve heyecanla beni beklemislerdi.

Bu gün yine o tamburcular ile yemege gidiyoruz iste.
Yemeklerimizi önceden sectik.
Siparis vermek daha kolay olsun diye.
Sevdicek vejeteryan, ben ise müslüman.
Ikimiz icinde et yemegi tabu.
Bende bu yüzden makarna esliginde mantar kavurmasi sectim.
Yanina da salata ikram ediyorlarmis.

Ne tesadüf ki Sebastian da benim ne sectigimden haberi olmadan ayni yemegi secmis.
Bakalim, güzel bir aksam bizi bekliyor herhalde.

6 yorum:

  1. tamburcular ne demek yaa.
    :)
    afiyet olsun. bi de iyi eğlenceler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone: Benim sevgilim burada bir grup ile davul caliyor. Burada karnevalda gösteri yapiyorlar. Dügünlerde falan cikiyorlar. Tamburda caliyorlar. Bu yüzden grubun adini tamburcular koydum :)

      Sil
    2. peki.
      :)
      sevgilin alman di mi.
      :)

      Sil
    3. Evet deep alman, ama her alman bu salak gibi degil.

      Sil
  2. Su'cum :)
    Mimledim seni haberin olsun :)
    Sevgiler,
    http://benimtatlihikayem.blogspot.com/2013/12/cumle-tamamlama-mimi.html

    YanıtlaSil