12/26/2013

Çiçekli Çay

Dün sevdiğimin ailesi beni noel yemeğine davet etti. Sevdiğin iki teyzesi, kocaları ve cocukları derken 17 kişi olduk. Bol bol sohbet edip bol bol yemek yedik. Sonra ben gitmek icin ayaklandigimda sevdiğimin büyük teyzesi bana kocası ile ufak bir hediye uzattı. Cukulata almışlar bana. Sonra baktım ki sevdiğimin annesi ve babası da bir paket uzattı. Cayı cok sevdiğimi bildikleri icin cay almışlar ama cok ilginç. Cay top halinde fincanaveya çaydanlığa yerleştiriyorsunuz ve sıcak su ekliyorsunuz. Yaklaşık on iki dakika o top gidiyor ve yerine çiçeğe benzeyen bir sey geliyor. Dört çeşit topum var. Bakalım neler çıkacak. Bu ilk topum. 

6 yorum:

  1. Ne tatlı ailesi varmış. Ve süprizleri, hediyeleri çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anarsim bayildim hediyeye. Cok ilginc bir fikir bence.

      Sil
  2. aa bunu the mentalist dizisinde gördüm. toplu çay.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hic görmemistim Deep bu yüzden cok sevdim. Bu arada mimledim seni :)

      Sil
  3. Bu çaylar çok güzel oluyor. Ben çok seviyorum bunları yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrucum, demek ki sende biliyordun bu caylari.

      Sil