12/03/2013

Kisa Kisa Vol.5

*Cumartesi aksami sevdigim ile onlarin mekanda eglenceye gittim. Cok güzel gecti. O bahsettigim sinir oldugum kiz da gelmisti. Sevdigimin yanina ulasamadi ve gercekten de lezbiyen herhalde.

*Pazar gününü sevdigim bir arkadasimin 7 günlük bebegini severek gecirdim. Cok tatli. Oglan bebek ama kiz bebegi kadar güzel yani

*Bol bol kitap okudum yine yollarda

*Havanin soguk olmasi beni sinir ediyor. Donuyorum. Altima iclik mi alsam napsan. Nene donlari bunlar hanim :) kiki

*Yilbasi planlari yapmaktayim. Yuh daha 28 gün var dediginizi duymadim sanmayin ;)

*Bu gün cok sevdigim bir arkadasim ile bulusup Noel pazarini gezecegiz. Kendisi 3 cocuklu anne, bebekleri bu gün kocaya birakacak. Oh. oh.

*Onun haricinde iyiyim, her sey yolunda yani.

Kisa Kisa Vol.4

5 yorum:

  1. Burada da dün itibari ile hava çok soğuk olmaya başladıı :( ben de sevmiyorum böyle havaları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi Anarsi, hep yollarda oldugum icin Totom donuyor

      Sil
  2. Havalar sizin memlekete göre ılıman sayılır bizim burda ama 3 gündür grip grip süründürdü beni yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat et kendine. Burada dün kasirga vardi. Xaver duydun mu?

      Sil