12/18/2013

Günce 18.12.2013

Sabah 10 dan beri üniversite de ders calisiyoruz arkadaslar ile. Ögle yemeginde sicak sütlac vardi üzerine de kiraz koydular. Ay ögle yemegi icin bizim tatlimizi veriyor bu manyak almanlar.
Vallahi ben ögle vakti sicak sicak tatli bir sey yeyince yemek yerine saymiyorum onu vallahi, yemekten sonra tatli diye geciyor bu benim lugatimda.
Neyse, arkadaslarim gitti simdi bende bilgisayar odasinda biraz zaman öldürüyorum cünkü Almanya saati alti da yani Türkiye saati ile yedi de Weihnachtsmarkt'ta bulusacagiz is arkadaslarimla.
Weihnachtsmarkt ne mi? Noel pazari canim ya gidip sicak sarap icecegiz. Ben icmiyorum pek.

Sütlaci yedim yemesine de, omu beni yedi ben mi onu yedim belli degil.
Buda bu günün karalamasi olsun. Blog bos kalmasin, degil mi ama?
GFC gitmis bir cok blogta. Aferin google amca. Gözümüz aydin olsun canlar.


3 yorum:

  1. Bizim kızın gittiği Kita'da da bazı günler öğle yemeği diye patates çorbası falan veriyorlar tek çeşit, garibim aç kalıyor tabii. Eve gelince gözü dönüyor çocuğun ki öyle fazla iştahlı bir çocuk da değildir :)
    Almanya'ya ilk geldiğimde bir hastane maceram olmuştu. Onda da akşam yemeği diye peynir ekmek reçel falan getirdilerdi de aç kaldıydım on gün. İlginç bu Almanlar vesselam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Corbadan sikayetim yok her ögün olsa yerim yanina bir dilim ekmek ile ama dedigim gibi sütlac cok ilginc geldi

      Sil
  2. sıcak sütlaç sıcak şarap ah hayatın çok zormuş yaaaa ordaaa.
    e hava soğuk tabii sıcak şeyler hep.
    :)

    YanıtlaSil