10/07/2012

Bozmayın çekiyorum Vol.2

Evet, geçen gün bu yazımda bazı hikayelerin sonunun bana ilginç geldiğini yazmıştım. işte bu hikayede bahsi geçen esas oğlan ve esas kızın dün akşam kınası vardı. 3 gündür fena derecede hasta olduğumdan dolayı kınaya gitmedim ama annemden haberleri aldım tabiki.
Esas oğlanın annesi esas kızı kesinlikle ve kesinlikle gelin olarak istemiyormuş. Zaten ilk nişanı attıklarında pılını pırtını toplayıp temelli Türkiye'ye dönüş yapmışmış. Esas kız kaynana adayının yanında meslek eğitimi alıyordu, eğitimi de böylelikle yarıda kaldı.
Neyse esas oğlanla esas kız yinede ne yaptı etti, aşklarını başkalarına yem etmediler. Dün kınaları oldu. Kınada tabiki kadınların çenesi dururmu? Herkes parça parça bildiğini anlatmış.
Esas oğlanın annesi kesinlikle düğüne gelmeyecekmiş. Oğlan düğünü kendi halinde, kendi masraf ederek yapıyormuş. Birtek oğlan babası gelecekmiş düğüne.
Zaten kaynanaya kalırsa, esas kız zorla esas oğlanın altına yatmışta (çok affedersiniz), o yüzden esas oğlanda evlenmek zorunda kalmış.
Yuh diyorum başkada birşey demiyorum.
Neden bazı hikayelerin sonu böyle oluyor. Artık kınası oluyor değilmi? Susun be, konuşmayın. Büyükler sorun yaratmayın. Bırakın gençler mutlu mesut olsun.
İki hafta sonra düğün var. Düğündeki izlenimlerimi de yazacağım. Hadi bye ...

© Su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder