10/21/2012

Bozmayin cekiyorum Vol.3

Öncesi.
Daha öncesi.

Evet, dün hazırlandık, giyindik kusandik ve düğüne gittik. Düğün tıklım tıklım doluydu fakat daha önce bahsettiğim gibi damatın ailesinden hiç kimse yoktu. Ne yazık ki gururlarını kiramamis ve oğullarının düşüncesine saygı duymamış ve düğüne gelmemişlerdi.
Allahtan damatın erkek arkadaşları, çocukluk arkadaşları ve ailesine karşı gelen bir kaç komşusu gelmişti. Damat kendini o kadar da yalnız hissetmedi belki ama düğünde bir hüzün vardı bence.
Her ne kadar güzel gectiysede, ne kadar coşup eglendiysekte herkesin gözü damatın üzerindeydi. Kimse onu üzmemek için yalnis birşey söylememeye dikkat etti.
Gelin tek başına hazırladı herşeyi diye birşey çalındı sonra kulağıma. Ve bunu bana söyleyene artık çenesinin durmasını, bari bu günde dedikodu yapmamasını söyledim.
Ciftimiz çok mesuttu. En güzel cevapta buydu zaten tüm olanlara.
Taki merasiminde sıraya girip takımı taktıktan sonra geline 'Çok sevindim' dedim. Gelinle damatta 'Sonunda başardık' dedi.
Sevgilerde bazen her ne kadar doğru düşündüğünü düşünüyorsa aile, yinede susmayı bilmeli. Boşuna bu güzel kalpleri, bu genç insanları üzmemeli.

Ve - Mutlu Son -

Su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder