10/05/2012

MiMler-Koleksiyonlar

Sevgili Sevdanın Dünyası beni mimlemis. İlkginc bir mim bence. Koleksiyonlarimizi saymamizi istemiş. Kendi de bu mimi başka bir arkadaşımızdan almış. Ve evin içinde acaba ben neleri topluyorum derken, ilginç şeyleri topladigimi da fark etmiş bulunuyorum. Evet gelelim koleksiyonlara.

Bende her bayan gibi büyük bir oje koleksiyonuna sahibim.

Ajanda koleksiyonum var benim. Her sene alir kullanirim. Genelliklede kisa cümleler ile o gün neler yaptigimi yazarim. Yani bir nevi günlükte diyebiliriz.

Not Defteri koleksiyonum var. Icinde siirlerimi ve yazilarimi biriktiriyorum. En sagdaki defterde bu aralar Sebastiana yazdigim mektuplar var. Doldugu zaman ona hediye edecegim ;)

Dayim PTT'de calistigi icin cok büyük bir pul koleksiyonum var. 'Gel sana pul koleksiyonumu göstereyim' diyebilirim yani. ehe.

Kimin kitap koleksiyonu yok ki?

Ve tatillerden bana gönderilen kartpostallari topluyorum

***

Cok zevkli bir mimi benim icin. Sevdaya tesekkür ederim. Ve mimlenenler:
Yalnizlik Masalcisi
morportakal
Garip Garip Isler
Melodram
AhuDudusu
Gözümü Kapayip Actigim An Kadarim
Sadece Eskizlerim
 ***
Mime katilmak isteyenler varsa, buyursun ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder