10/21/2012

Photo of Day / Günün Fotoğrafı - Ekim

Rüzgara dogruda bir etkinlik var. Sevda sayesinde ilgimi cekti. Bende buna katilmazsam catlarim dedim. Ve katiliyorum :)


21. Ekim - Günün Fotografi / Lezzetli

Annem yapmis bu sabah, oh mis
22. Ekim - Günün Fotografi / Bitki
Ofisimin karsisinda bulunan bitkiler bunlar. Gercektende cok güzeller

23.Ekim - Günün Fotografi / Ayakkabi
Ben bu cicileri aldim ama pek kullanamiyorum. Topukluya alisamadim bir türlü.
24.Ekim - Günün Fotografi / Rahat
Üniversitenin en rahat köşesi
25.Ekim - Günün Fotoğrafı / Kırmızı
Ofiste herşey kırmızı zaten. Anahtarlığımda ;)
26.Ekim - Günün Fotoğrafı / Huzur
Bugün hava yağışlı, pekte huzurlu bir gün değil ama bu köşe huzuru simgeliyor  benim için.
27.Ekim - Günün Fotoğrafı / Hava nasıl
Kar yagdi :) Hava aynende böyle
28.Ekim - Günün Fotografi / Bir duygu
Burada olmak güzel bir duygu. Cati katlarini severim
29.Ekim - Günün Fotografi / Manzara

30.Ekim - Günün Fotografi / Masanin üstü
O gün ders günümüzdü, eh haliyle masanin üstüde böyleydi :)
31.Ekim - Günün Fotografi / Sen :) Tamamen degil, bir parcacik ...

Ve Ekim ayini böylelikle bitirmis olduk. Benim icin cok zevkliydi ve Rüzgara Dogru Kasim ayinin listesini hazirlamis bile.
Hadiyin öpüldünüz.

Su

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim babaannecim. Oldu vallahi ;)

      Sil
  2. ayakkabılar hoşmuş..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Tamda açlıktan kıvranırken bu fotograf hiç iyi olmadı ama :D

    YanıtlaSil
  4. poğaçaların kokusu geliyor:))

    YanıtlaSil