10/09/2012

Beni dün insan içine saldılar azizim

Beni dün insan içine saldılar azizim.
Yani üç gün sonra yeniden güneşi gördüm.
Trenlere bindin, trenlerden indim.
İstasyonda insanları seyrettim.
Otobüs beklerken elimde kahvem sigara tellendirdim.
Ve şükrettim halime, binlerce teşekkür gönderdim tanrıya.

Hastalık çok kötü birşey. Ki benimki sadece bir soğuk algınlığı. Biraz öksürük, biraz eklem ağrıları.
Yinede insan elden ayaktan düşermiş gibi hissediyor kendini.
Onun için dün tekrar ofise giderken, o kadar zevk aldım ki anlatamam.
Her halimize sükretmeyi bilelim. Tanrım daha kötü hastalıklara yakalanmislara acil şifalar versin. Amin.

© Su

2 yorum:

  1. Amin.Allah dermanı olmayan hastalık vermesin.Bir kitapta okumuştum sanırım "Secret" idi.Bir adam her sabah yatağından kalktığında bir ayağını yere basınca " teşekkür ederim tanrım" diyormuş,diğer ayağınıda yere bastığında aynı şekilde.Ve bunu her sabah yapıyormuş.Sabaha,yeni bir güne gözlerini açabildiği için,etkilemişti beni,bir süre bende yapmıştım.Sonra " geç kaldım,keşke haftasonu olsaydı bugün" diye kalkmaya başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir sey aslinda. Her sabah gözümü actigimda, 'Sükür bugünde uyandim' diyorum. Genellikle de yemek yedikten sonra 'Sükür Allahim bugünde doyduk' diyorum. Ufak seylerden mutlu olmayi ögreniyor insan zamanla. Benimkide o hesap ;)

      Sil