10/03/2012

Müzmin bekardan şikayetler

İnsan evlenince farklımı oluyor acaba? Yani bekarlığında yediği içtiği ayrı gitmeyen arkadaşlarını neden unutuyor?
Evet anladığınız üzere bu ufak bir sitem şeklimdir.
Ben daha bekarım, yaşıtlarımın çoğu evlendi çoluğa çocuğa karıştı. Ama ben hâlâ hepsine çok değer veriyorum ve en önemli günlerinde yanlarında olmaya çalışıyorum. Mesela doğum günleri, bebek mevlütleri vs. vs.
Peki hanımlar bir akşam yemeğine toplanınca neden beni arama lütfunda bulunamıyorlar acaba?
Demin Facebooka bir resim düştü. Üzerinde 6 bayan. Hepside canım cicim dediğim arkadaşlarım. Üzerinede bir not atmışlar, 'Hanımlarla güzel bir akşam' diye.
İçimde birşey koptu aniden. Hatırlanmamak çok acı bir duygu.
Altına not attım 'insan bir haber verir' diye. Neymiş efendim ben hep ders çalışıyormuşum, yada evde yokmusum.
'Haberim olsa gelirdim' dedim.

Boşver Su üzülme kız. Seninde değerini bilen çıkar elbet.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder