10/21/2012

Çok affedersiniz de "S*ktirin ordan!"

Dün düğüne gittiğimi yazmıştım. - buradan.
Orada başka bir olay daha oldu aslında ve ben şimdi bunun hakkında düşününce yine kirildigimi, yine sinirlendiğimi fark ediyorum.

En yakın arkadaşım dediğim insanın beyi yanımda oturuyordu, kendisi de karşımda. Beyi sordu yine her zaman ki gibi: "Su nasılsın, nasıl gidiyor hayat, ofis?"
Ben: "İyi herşey yolunda. Yeni işimi sevdim. Ofisten çıkıyorum, derse gidiyorum. Öyle işte ..."
"Peki dedi, diğer işler nasıl gidiyor?" Sebastiani kastediyordu.
 "Ooo, çok iyi gidiyor" dedim.
Kafasını sağa sola salladı: "Sana büyü yaptırmış o dedi."

Onun derdi, ben türk bir kız olarak alman ve hristiyan olan bir adamla birlikte olmam. Sevgiyi göz ardı ediyor. Umurunda değil. Sadece olaya dini açıdan, ve kültür açısından bakıyor. Düşünmüyor sevginin ve sadakatin bir çok şeyin üstesinden gelebileceğini. En önemlisi de benim bu konu hakkında ne düşündüğüm umurunda bile değil. Aklı sıra bana akıl vermeye çalışırken hayatıma burnunu soktugunun farkında değil!

Neyse, dügündeyiz sonuçta "Ben iki göbek atayım da geleyim" diyip ayrıldım birlikte oturduğumuz masadan.
Taki merasimi oldu, herkes yavaş yavaş evin yolunu tutmaya başladı.
Hep birlikte masadan kalktık ve beyefendi "ne zaman bize oturmaya geliyorsun?" diye sordu. Gideyimde beni iyice bir sorgu suale çeksin, derdi o.

"Vallahi karın doğum gününü kutluyor, beni cagirmiyor. O yüzden kırgınım biraz" dedim. - buradan -
"Ne zaman doğum günü kutlamış, benim haberim yok?" dedi.
Dedim "kutlamakla kalmamış, facebooka da resimler yüklemiş", beni neden cagirmadigini sorduğumda da "Sen ya evde yoksun, yada ders çalışıyorsun dedi" dedim. "İnsan bir haber verir, gidip gitmeyeceğim bana kalmış" dedim.
Tabi size geleyim de, yine burnunuzu sökün iliskime. Sevdiğim insanın nasıl biri olduğunu bilmeden, hakkında yorum yapma hakkına sahip görün kendinizi.

Çok affedersiniz de "S*ktirin ordan!"
Bir yere gideceğim yok. Ben aklımı peynir ekmekle yemedim.

Su

2 yorum:

  1. Deli olurum böyle "çok bilip" herşeye yorum yapanlara. Sevginin dili, dini, ırkı mı olurmuş??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende böyle düsünüyorum canim. Ayrica ikili iliskilere burnunu sokanlara da sinir oluyorum :)

      Sil