10/09/2012

And the Winner is: Hepiniz

Geçen gün Melodram tarafından ödüllendirildim. :) One Lovely Blog Avard.
Yani: Bir Sevgili Blog Ödülü.

Sevdiğimiz bloglara bu ödülü laik görüyoruz. Herşeyin bir ödülü var, biz blogerlerin neden olmasın degilmi ama? Ehe.

Evet gelelim benim ödüllerimin sahiplerine.
Kendisini tanır tanımaz çok sevdiğim Sevdanın Dünyası
Benim için kardeş gibi olan Can Yılmaz
Adaşım güzel gözlü kuzum benim Su Bulut
Severek okuduğum ve beni bu ödüle laik gören Melodram
Her mimime teşrif eden, yazılarını severek okuduğum Yalnızlık Masalcisi
Bir gün İzmire gittiğimizde muhakkak buluşacağız, bacım o benim Gülçin Çömen
Dipsiz kuyuların içinden yazan Barikanin Kuyusu
Kızılgınım kadınım, canım Selnurum benim
Beni portakalların mor olduğuna inandıran Betil :)

And the Winner is: Hepiniz :)

6 yorum:

  1. hıaağ! duygulandım :'( çok teşekkür ederim fıstığım <3

    YanıtlaSil
  2. Böyle postlarını tesadüfen görmesem de bana haber versen :(
    Teşekkür ederim sukadın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim benim. Madem haber istiyorsun bundan sonra mesaj atarim ;)

      Sil
  3. Canım, çok teşekkür ederim. Duygularımız karşılıklı :) En kısa zamanda yazacağım :)

    YanıtlaSil