10/12/2012

Günler gecti gitti

Üniversite basladi, dersleri planlamaliyim, bir yandan da ofiste calismaliyim ve ayrica bir haftadir hastayim iyilesmeliyim derken günler gecti gitti ...

Pazartesi yaklasik 1000 yeni üniversiteli kazandi bizim üniversite. Bende ofiste calistigimdan dolayi bir sürü yeni ögrenciye üniversite kimliklerini dagitmakla mesguldüm. O kadar mesguldüm ki, ofisimin önünden gecip bana selam veren arkadaslari bile görmemisim.
'Bayagi yogundun görmedin beni' dedi hepsi.

Neyse carsamba günü mezun olan arkadaslarimizdan birtanesi arkadas grubumuzu aksam bir kafede birseyler icmeye davet etti. 3 ay boyunca üzerinde calistigin tezi yarim saatlik bir sunumdan sonra iade ettigin taktirde sonunda mezunsun. Isa'da sonunda mezun oldu. Allah banada o günleri gösterir insallah.

Aksam yedide bulusacagimiz icin ve Hicran dört bucukta paydos ettigi icin ilk önce Hicranla bulusup bir türk lokantasinda yemek yedik.

Ayranimiz, kolamiz, pilav üstü dönerimiz ve köftemiz, oh mis.







Lokantamizin ic görnümü böyle. Cok sirin bir yer. Sahipleri elbistanli. Lokantanin adi 'Hünkar Ocakbasi' Hangi sehirde oldugunu söylemeyecegim artik ;)








Ondan sonrada bu güzel kafede diger arkadaslarimizla bulusup Isa'nin mezun olmasini kutladik. Güzel bir aksam gecirdim. En cokta Hicran'la ocakbasinda yedigimiz yemegin ve ettigimiz sohbetin tadi damagimda kaldi. Insan sevdikleri ile daha fazla vakit gecirmeli. Mutlu olmanin en güzel yolu bu.

© Su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder