2/14/2013

Bol cicekli günler

Herkes bir sevgililer günü postu yazdimi? Ben yazmazsam eksik kalır mi? Kalirmiyim? Kalmam!

Bu benim Sebastian'la ikinci sevgililer günüm fakat biz bu güne değer vermiyoruz. Sevgi tek güne sigdirilmaz diye klasik bir cümle yazacağım şimdi buraya, hadi oradan diyeceksiniz ama gerçektende öyle.

Çiçek güzel bir hediye tabiki. Bu gün çiçekçilerde sıra bekleyen erkekler, bir elinde çiçeği bir elinde de sevdiğinin eli dolanan çiftler gördüm. Gözünüz aydın, yarın yine kavga da edersiniz siz şimdi :) muhahah çok kötüyüm.

Hadi bol bol çiçek resmi çektim bende, bol çiçek resmi beğendim instagramda. Sevgililer gününüz kutlu olsun blogcanlar.

Babamin anneme aldigi cicek

1 yorum:

  1. Sevgilim olmasına rağmen bu gün bana çok saçma geliyor.
    Geçen sene sevgililer gününde beraberdik normal bir gün gibi geçti.
    Bu sevgililer gününde ayrıyız e bu da normal geçti.
    Bu gün çok saçma :)

    YanıtlaSil