2/10/2013

Ellerine kına yakmış Vol2

Öncesi

Evet, kına ve düğünlerden sorumlu muhabiriniz Su bildiriyor. Dün akşam ki dügünümüz çok güzel geçti efendim. Kınada üzüldüğümüz kadar üzülmedik. Bir kaç göz yaşı aktı ama oda mutluluktandi. Damatın ablaları ve amca kızları, damatın yetim olmasından dolayı gelinle damat salona girerlerken göz yaşlarına hakim olamadılar.

Ben elimde fotoğraf makinem bol bol analog resim çekerken, düğünün sonlarına doğru, gelinin annesi kınada oynadın, şimdi yine oynayacaksın diyip elime halay mendilini sıkıştırkdıktan sonra kendimi salonun ortasında hanım halayı oynarken buldum.

Geline sözüm vardı zaten oznazacaktım, böylece sözümü de yerine getirmiş oldum.
Düğünde de malesef yine kınada da fark ettiğimiz soğuk rüzgarlar esti fakat arkadaşlar olarak, bu rüzgârların kaybolması için elimizden geleni yaptık.
Evet, bir güzel düğünün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız, bir sonra ki görüşmemize kadar esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder