2/21/2013

Onun arabasi var

Sınav zamanı geldiğinde gerçekten kendimizi dış dünyadan soyutlamis ve sabah akşam saatlerce üniden arkadaşlarla bir araya gelmiş, ders çalışmıştık. Sınavları yazıp dönemi bittirdikten sonra şöyle bir kendine geliyor insan ve etrafında nelerin olup bittiğini idrak ediyor.
Tıpkı benim şimdi daha yeni yeni evde olup biteni idrak ettiğim gibi.
Babam bir kaç ay önce bir ufak araba daha almaya niyetlenmisti. Kendisi ise araba ile gidip geldiği için, zor durumlarda yada çarşıya gidileceği zaman bize araba kalmadığından, ufak bir araba bulmuştu.
Ben sevinmiştim hatta, fakat sonradan arabanın sahibi satmaktan vazgeçmişti.
Bu sabah kahvaltı ederken bir baktım babam sigorta yaptırmaya gidiyor. Kaskodan falan bahsediyorlar annemle. Ne sigortası, ne kaskosu derken öğrendim ki, arabanın sahibi sonradan fikrini değiştirmiş ve gerçekten yakında bizim bir arabamız daha oluyormuş.

Yavaş yavaş dünya ile irtibatını tazelemeli. Bu gün ilk yapacağım iş gibi. Bu akşam yine her ay gittiğimiz şairler gecesine gideceğim. Çok sevinçliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder