2/07/2013

Döndüm ben galiba

Ve sonunda ben normal bir insan haline döndüm galiba. Bu gün ve iki gün önce sınavlarım vardı. Ve ben yine her dönem olduğu gibi, yumurta bir yere gelince ders çalışmaya başladığım için deli oldum.
Hatta iki sınavımı bir sonraki döneme kaydirdigimi daha önce anlatmıştım size blogcanlar.

Sınavlar iyimi geçti, kötümü geçti hiç bilmiyorum. Şu an için içimde hiç bir his yok. Sonuçları bekleyeceğim artık. Yarın ofisime geri dönüyorum. Yani bir günlüğüne. Tüm hafta izinliydim ve önümüzdeki haftalarda ofiste blok olarak çalışacağız. Yani gün içinde devirdaim yapmayacağız da, tüm hafta tek kişi kalacak, diğer hafta bir başkası. Böylece iki hafta izinli olduğum günlerde eksilen saatlerimi bir haftada yeri toplamış olacağım.

Onun haricinde diğer sinavima tamı tamına 12 gün kaldı. On iki gün uzun bir zaman. Nede olsa bu gün ki sınava sadece 2 gün hazirlanabildim. Diğerine de 7 gün.
Ay kafayı yiyeceğim vallahi.

Burada karneval manyaklığı başladı blogcanlar. Pazartesi karnevala gidip tamburcu eniştenizi seyredeceğim. Oturduğum şehrin karnevali meşhurdur. Bilmem ne kaç kanaldan canlı yayımlanır. Saatlerce sürer. Eniştenizin tambur ekibininde sıra nosu 131 olduğundan yaklaşık bir 4-5 saat oyalanacağimi tahmin ediyorum. Neyse bir kaç gün döndüm ben galiba bloga. Beni özleyen oldumu acaba? Hadi öptüm hepinizi.

Not: Bu arada blogumun yeni sablonunu nasil buldunuz? Siyah-Beyaz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder