2/13/2013

Çalsın davullar

Dün akşam ilk defa Sebastian'i canlı seyrettim. Her hafta salı günü provadan sonra gittikleri lokalde dün akşam mini bir konserleri vardı.
Dün akşam zaten karneval bitti ve bu gün itibarı ile 40 gün sürecek olan oruç zamanı başladı hristiyanlar için.
Bu zaman zarfında et ve alkollü içecekler kullanmıyorlar. Ayrıca şeker ve atıştırmalık şeylerden de mahrum bırakıyorlar kendilerini.

Neyse gelelim konsere, ilk önce saat beş gibi herkes yavaş yavaş lokalde toplanmaya başladı ve birlikte yemek yendi ve sohbet edildi. Lokalde çalan müziklere herkes eşlik etti ve sekizi beş gece bizim davulculardan oluşan 11 kişilik ekip ufak bir konser vermek için lokalde ayağa dizildi.
Ilk defa bu kadar yakından izledim sevdiğimi. Ayrıca o kadar sesliydi ki, daha önceden kulaklarına birşeyler tıkayanları da böylelikle anlamış oldum. Fakat yinede çok zevk aldım ve gururlandım nedense.
Sebastian'in yorgun hali beni üzsede bu son gösterileri olduğu için halinden memnun olduğu için bende mutlu oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder